Har du for nylig brugt penge her? Så bør du tjekke din konto omgående

Emil Martesen

11 uger siden

|

03/10/2024
Nyheder
Foto: Shutterstock / Privat
Har du for nylig brugt penge her?

LIGE NU LÆSER ANDRE OGSÅ

I ny og næ kan der opstå problemer i forbindelse med et køb, og som selvstændig er der nok ikke noget, der er mere frustrerende, end hvis man ikke bliver betalt for den ydelse eller vare, man sælger.

Det gælder især, hvis man er en lille butik, hvor pengene ikke hænger på træerne, og hvor hver en krone skal vendes for at tingene løber rundt.

Om det er tilfældet i Linh's Blomster, som ligger i Vissenbjerg, vides ikke, men i hvert fald er der en kunde, der er sluppet lidt for billigt.

Endda til halv pris.

I et opslag på Facebook skriver butikken nemlig, at der er sket en fejl i forbindelse med et køb, og at de efterlyser en kunde:

"Kære kunder. Der har været en kunde forbi selvbetjeningsboden i Vissenbjerg lørdag d. 28/9 omkring klokken 16.45, som ved en fejl er kommet til at betale 99 kr. for det de har købt i stedet for 199 kr., som den koster..," lyder det.

Vedkommende, som står bag opslaget, håber på, at den omtalte kunde henvender sig eller sender de resterende kroner:

"Det ville gøre mig glad, hvis køber ville sende de resterende 100 kr til mig over Mobilepay: 69948. Hvis pågældende gerne vil have mere information må de gerne kontakte mig på 29718286," lyder meldingen

Såfremt du har besøgt butikken for nylig, bør du altså tjekke din konto med det samme. Opdager du, at det er dig, der ledes efter, opfordrer vi selvfølgelig til, at du tager kontakt til butikken eller sender pengene.

Her på Nyheder24 holder vi et vågent øje mod 'sagen' og opdaterer, hvis der kommer nyt.

Du kan se det omtalte opslag herunder.