Det er ikke gået Powerades næse forbi, at Team Visma | Lease a Bike har opnået ekseptionelle resultater de seneste år.
Derfor har Coca-Cola-brandet store forventninger til det nye partnerskab. Og i Danmark er nyheden endnu større ikke mindst, fordi danske Jonas Vingegaard har indskrevet sig i historien med to Tour de France sejre i streg.
Sådan lyder meldingen i en pressemeddelelse, som Dagens.dk har fået tilsendt.
Teamet er også taknemmelig for støtten fra Powerade, der har stor betydning for den samlede indsats og fortsatte succes for cykelholdet:
"Vi er begejstrede over at indgå samarbejde med Powerade, der er et Coca-Cola-brand, i forbindelse med Tour de France 2024. Dette samarbejde repræsenterer et stort øjeblik for vores hold, da det cementerer vores evne til at tiltrække store, førende A-brands", lyder det fra Sander Kruis, Commercial Director, Team Visma | Lease a Bike, inden han fortsætter:
"Denne støtte kan sidestilles med vores atleters vilje til at yde deres ypperste".
Powerade, hvis motto er, 'Pause is Power', fortæller en historie om vigtigheden af pauser for at yde sit bedste, når det gælder. Dette budskab er især vigtigt i forbindelse med udholdenhedsløb som Tour de France, hvor restitution er afgørende.
Coca-Colas mål med mottoet er at opmuntre cyklisterne til at bryde endnu flere grænser – og samtidig fremhæve hvor vigtig en rolle, pause/hvile spiller for at kunne restituere og komme tilbage endnu stærkere:
"Powerade repræsenterer mere end blot hydrering; brandet repræsenterer essensen af sejr", siger Line Bjerring, Brand Manager for Powerade i Danmark, inden hun fortsætter:
"Vores samarbejde med Team Visma | Lease a Bike afspejler vores fælles mål om at overgå forventningerne og opnå succes".
Partnerskabet skydes i gang ved starten af Tour de France 2024.
Foto: Powerade