Hvis man på den ene eller anden måde driver din egen forretning, så er det helt sikkert noget du har stødt på før.
Som selvstændig er der nemlig ikke noget, der er mere frustrerende, end hvis man ikke bliver betalt for den ydelse eller vare, man sælger.
Det gælder især, hvis man er en lille butik, hvor pengene ikke hænger på træerne, og hvor hver en krone skal vendes for at tingene løber rundt.
Om det er tilfældet hos Thai-Chef Foodtruck vides ikke, men i hvert fald er der en kunde, der er sluppet lidt for billigt.
Endda helt gratis.
I et opslag på Facebook skriver foodtrucken nemlig, at der er sket en fejl i forbindelse med et køb, og at de efterlyser en kunde:
"Kære kunde i Lihme. Du købte: 1x nr 1, 2x nr 7, 1x nr 9 kylling, 1x nr 16 okse, I alt 365kr. Du bestilte ved vognen og betalte med kort, men jeg opdagede for sent, at transaktionen ikke var gået igennem, før du var gået da jeg havde travlt," lyder meldingen.
Vedkommende, som står bag opslaget, håber på, at den omtalte kunde henvender sig eller sender de resterende kroner:
"Håber at du ser dette og sender besked på messenger," står der til slut i opslaget.
Såfremt du har handlet hos Thai-Chef Foodtruck tidligere i oktober, bør du altså tjekke din konto med det samme. Opdager du, at det er dig, der ledes efter, opfordrer vi selvfølgelig til, at du tager kontakt til butikken eller sender pengene.
Her på Nyheder24 holder vi et vågent øje mod 'sagen' og opdaterer, hvis der kommer nyt.
Du kan se det omtalte opslag herunder.