Sydbank er blandt de førende banker i Danmark og nyder stor popularitet blandt sine kunder, hvilket indikerer en høj grad af kundetilfredshed. En særlig styrke ved banken er deres Sydbank-app, som har opnået en imponerende bedømmelse på 4,7 ud af 5 stjerner fra brugerne.
Selvom der ofte siges, at man ikke bør ændre på noget, der fungerer godt, har Sydbank besluttet at lancere en opdateret version af deres netbank. Den nye version vil stadig indeholde de funktioner, som kunderne sætter stor pris på.
Der er dog flere aspekter, som kunderne bør være opmærksomme på i forbindelse med denne opdatering.
Det oplyser Sydbank selv på deres hjemmeside.
Fra den 13. august og en måned frem vil den nye netbank blive rullet ud til kunderne. Visionen er, at det fremover bliver uvæsenligt, om man logger ind på bankens hjemmeside eller appen.
De skal nemlig fungere på fuldstændig samme måde, hvor den eneste forskel vil være, at skærmbilledet tilpasser sig enhedens skærmstørrelse.
Første login i den nye netbank
Når kunderne for første gang skal logge ind i den nye netbank, så er det vigtigt, at de godkender "Regler for brug af Sydbanks Netbank og Mobilbank".
Derudover vil der være mulighed for at tage stilling til et markedsføringssamtykke, hvis det ikke allerede er gjort.
Med samtykket kan banken sende direkte beskeder om relevante tilbud og muligheder.
Nye funktioner på vej
Sydbank arbejder fortsat på at forbedre den fælles net- og mobilbank baseret på feedback fra kunderne.
Blandt de kommende forbedringer er et Betalingsservice-overblik og en sorteringsfunktion i indbakken, som nu hedder Netboks i den nye løsning.
Desuden bliver budgetfunktionen forbedret.
Indtil videre kan kunderne stadig tilgå den gamle netbank for at bruge budgettet. Når den gamle netbank lukker, vil det være muligt at eksportere budgettet.