Kunden delte sikkerhedsoptagelser af Domino's Pizza-chaufføren, der fortalte ham, at han selv skulle 'komme og hente den næste gang', da hun forlod verandaen.
Efter straks at have bedt om et drikkepenge, påpeger budet, at kunden har en bil at 'køre' og selv kan hente sin pizza, hvis de ikke var villige til at give drikkepenge.
Kunden fortæller derefter, at hun valgte hjemlevering for sin egen 'bekvemmelighed', inden hun sagde til chaufføren, at hun måtte 'have en god dag' - uden at givet noget i drikkepenge.
Den tilsyneladende irriterede Domino's-medarbejder beder derefter kunden om at 'komme og hente den næste gang' efter at have forladt verandaen.
Klippet som er uploadet af @user626366461 - er nu gået viralt på TikTok, og den ophedede udveksling har delt TikTokers, med svar bestående af argumenter for begge sider.
Videoen er siden blevet fjernet på TikTok, men kan ses her hos Unilad.
Klippet på TikTok, har virkelig delt vandene, i forhold til hvem der har ret.
Nogle mener, at buddet har sit på det rene, og kunden bare er ‘nærig’ for ikke at give drikkepenge.
Mens andre brugere, mener at kunden har i sit rette ikke at give drikkepenge, specielt fordi, at buddet er så ubehøvlet.
På Domino’s hjemmeside, står der, at drikkepenge er en stor ting for deres bud. Hvilket nok er fordi, at lønnen ikke er den højeste.