Der findes kunder, de færreste butiksansatte vil være på dårlig fod med. Sådan en er Thomas Karlberg fra Göteborg.
Den 60-årige mand går lige nu viralt med en video, hvor han mister besindelsen i Elgiganten. Det skriver Dagbladet.
Han leverede en printer til reparation, men fik den tilbage igen et par dage senere med en besked om, at den ikke fejlede noget. Da Thomas Karlberg kom hjem igen, virkede printeren fortsat ikke. Så slog det klik for den 60-årige svensker.
Sammen med datteren Linda Karlberg tog han ned i Elgiganten og gav rimelig klart udtryk for, hvad han følte.
- Tror du, jeg kommer herned og afleverer en printer, uden der er noget galt med den?, råber den irriterede mand, før han kyler printeren i gulvet.
På vej ud af butikken stopper han op foran en maskine, hvor man kan give en tilbagemelding om ens oplevelse af butikkens service. Maskinen har en grøn smiley, en gul mellemfornøjet smiley og en rød smiley med særdeles nedadvendte mundvige.
Sidstnævnte får lige fem til ti aggressive tryk, inden han forlader butikken.
Kæmpe respons på nettet
Datteren Linda formåede at fange hele udbruddet på video. Raseriet mod den dårlige kundeservice har ramt en nerve blandt tusindvis af mennesker på nettet.
Videoen er delt over 4.000 gange.
- Der er kommet en hel del had, men det er jo intet personligt mod ham, der står bag kassen, fra min fars side, siger datteren.
Se den øverst i artiklen.