Det kan være svært at finde en parkeringsplads i de bedste tider, og det vil blive sværere for nogle at betale for at parkere, hvor flere områder fjerner betalingsautomater og tvinger bilister til at stole på apps.
Mange billister vil være alt for fortrolige med den synkende følelse af at vende tilbage til din bil, blot for at se den lyse gule konvolut af undergang klæbet til forruden.
Dette var tilfældet for en hel parkeringsplads.
Mange bilister hævder, at de har modtaget parkeringsbøder, selvom de har betalt for parkering eller havde en gyldig parkeringstilladelse. Dette har ført til frustration og vrede blandt de berørte.
Et firma ved navn ParkinGO har været ansvarlig for administrationen af parkering i High Wycombe-området. Men beboere og besøgende har rejst bekymringer over en række uretmæssige parkeringsbøder, der er blevet udstedt.
En talsmand fra ParkinGO har bekræftet, at de er opmærksomme på problemet og er i gang med at undersøge årsagen til de fejlagtige udstedelser af parkeringsbøder. De har forsikret, at alle parkeringsbøder, der er udstedt i High Wycombe-området, vil blive annulleret, indtil problemet er løst.
Lokale myndigheder har også reageret på sagen og opfordret de berørte bilister til at kontakte ParkinGO for at få deres parkeringsbøder annulleret.
Det er endnu ikke klart, hvor længe det vil tage at løse problemet, og hvor mange bilister der er blevet berørt af de fejlagtige parkeringssedler. ParkinGO arbejder dog hårdt på at rette op på situationen og genoprette tilliden blandt bilisterne i High Wycombe-området.