Marta bestilte vinduesplads i Ryanair-fly og fik denne plads: Nu kommer Ryanair med flabet svar

Henrik Rothenbücher

31 uger siden

|

18/05/2024
Udland
Foto: Privat
Foto: Privat
Marta havde bestilt en vinduesplads, og det fik hun, men alligevel var hun ikke specielt tilfreds.

LIGE NU LÆSER ANDRE OGSÅ

Langt de fleste er klar over, at man ikke skal forvente femstjernet luksus, når man flyver med Ryanair. Det har de færreste heller ikke et problem med, eftersom prisen typisk ligger i den meget lave ende for en returbillet.

Marta Verse var dog ikke helt tilfreds med sin flyvetur med Ryanair, da hun for nyligt var ude at flyve.

Marta havde nemlig betalt ekstra for at kunne sidde ved en vinduesplads, og selvom hun teknisk set også fik sådan en plads, så var hun alligevel mildest talt utilfreds. Og det er da til at forstå. Du kan se på Martas tweet herunder, hvilken placering hun fik i flyet.

Som du kan se på det ovenstående billede, så fik Marta en vinduesplads i flyet, dog var vinduet langt mindre end det, der er på der resterende pladser i flyet.

Da hun lagde sit tweet op og taggede Ryanair, gik der ikke længe før flygiganten meldte sig på banen. De skrev ikke noget tekst, men sendte i stedet det samme billede retur, men med en flabet rød ring.

Både tweetet fra Marta, men også fra Ryanair er gået viralt, og det er væltet ind med komiske kommentarer på opslagene. Blandt andet skriver Lee, at der ikke findes noget som kundeservice længere, og det er fantastisk.