Nagaur familien fra London, skulle på flyet fra Stansted lufthavn, men da de havde fundet deres sæder på flyet, fik de sig en ulækker overraskelse, der var opkast på sæderne.
Men i stedet for at gøre sæderne rene, havde personale valgt at lægge tæpper henover, og forventede at de ville sidde på sæderne.
Familien på 4, havde set frem til denne ferie til Antalya, som ville være deres første ferie siden pandemiens begyndelse.
Moren Justine fortæller at hendes sønner, de ikke kunne se opkastet, men de kunne se der lå et tæppe, som dækkede for noget.
Da en af sønnerne samler tæppet op, kan se at det er vådt og der er opkast på det.
Moren fortæller om opkastet til en stewardesse, som angiveligt svarer “Det er som om at du bare vil have noget at klage over”.
“De fortalte mig, at de udmærket godt var klar over opkasten, men det skulle ikke stoppe flyet, og desuden har de ikke nogen kontrakt med et rengøringsfirma, så flyet bliver ikke rengjort”. Uddyber moren.
Justine hævder at hendes sønner, blev bedt om at sidde i det gennem deres 4 timers flyvetur med Corendon Airlines. Skriver Dailystar.