Sådan holder I effektivt kontakten i virksomheden

Valdemar Lind

105 uger siden

|

17/11/2022
Sponsoreret indhold
Foto: Pexels
Foto: Pexels
Annoncørbetalt indhold Som virksomhed er det vigtigt, at I har styr på, hvordan I arbejder mest effektivt. Det vil nemlig betyde en hel del, når det kommer til jeres samlede produktivitet og udbyttet af jeres arbejde. Og en af de ting, der kan have måske allerstørst betydning for jeres effektivitet, er, hvor godt I kommunikerer sammen. Hver gang der er behov for samarbejde, så vil effektiv kommunikation nemlig hjælpe jer til at få mest muligt ud af jeres indsats. Sørg for pålidelige telefonlinjer Hvis telefonkommunikation fylder meget i din virksomhed, så er det vigtigt, at I har effektive og pålidelige telefonlinjer. Derfor kan et erhvervsabonnement mobil faktisk være en god idé. Du kan blandt andet vælge at sørge for, at alle medarbejdere har adgang til en arbejdstelefon. Dernæst er det også en god idé, at dine medarbejdere har et særskilt arbejdsnummer. Det betyder nemlig, at dine medarbejdere altid ved, hvilke numre de skal ringe på, og ikke mindst hvornår de blive kontaktet i arbejdsregi. Vælg en pålidelige e-mailservice Benytter I jer også af intern e-mailkommunikation, kan det være en god idé at overveje, hvilken e-mailservice der er bedst for jer. Det gælder både i forbindelse med at vælge den rigtige e-mailsoftware og med at vælge de rigtige domæner. Det er først og fremmest vigtigt, at jeres e-mailservice kan synkronisere og benyttes mellem flere enheder. Dernæst er det dog også vigtigt, at du vælger en sikker service. Allerbedst er det, når mails krypteres, så der ikke er risiko for, at andre kan få adgang til oplysninger, de ikke burde få adgang til. Skab retningslinjer for god kommunikation Endelig kan det i nogle virksomheder være en god idé at skabe retningslinjer for, hvordan dine medarbejdere kommunikerer bedst. Det kan nemlig være meget vigtigt, at alle ved, ad hvilke veje de skal kontakte hinanden og ikke mindst hvordan. 

LIGE NU LÆSER ANDRE OGSÅ

Annoncørbetalt indhold

Som virksomhed er det vigtigt, at I har styr på, hvordan I arbejder mest effektivt. Det vil nemlig betyde en hel del, når det kommer til jeres samlede produktivitet og udbyttet af jeres arbejde. Og en af de ting, der kan have måske allerstørst betydning for jeres effektivitet, er, hvor godt I kommunikerer sammen. Hver gang der er behov for samarbejde, så vil effektiv kommunikation nemlig hjælpe jer til at få mest muligt ud af jeres indsats.

Sørg for pålidelige telefonlinjer

Hvis telefonkommunikation fylder meget i din virksomhed, så er det vigtigt, at I har effektive og pålidelige telefonlinjer. Derfor kan et erhvervsabonnement mobil faktisk være en god idé.

Du kan blandt andet vælge at sørge for, at alle medarbejdere har adgang til en arbejdstelefon. Dernæst er det også en god idé, at dine medarbejdere har et særskilt arbejdsnummer. Det betyder nemlig, at dine medarbejdere altid ved, hvilke numre de skal ringe på, og ikke mindst hvornår de blive kontaktet i arbejdsregi.

Vælg en pålidelige e-mailservice

Benytter I jer også af intern e-mailkommunikation, kan det være en god idé at overveje, hvilken e-mailservice der er bedst for jer. Det gælder både i forbindelse med at vælge den rigtige e-mailsoftware og med at vælge de rigtige domæner.

Det er først og fremmest vigtigt, at jeres e-mailservice kan synkronisere og benyttes mellem flere enheder.

Dernæst er det dog også vigtigt, at du vælger en sikker service. Allerbedst er det, når mails krypteres, så der ikke er risiko for, at andre kan få adgang til oplysninger, de ikke burde få adgang til.

Skab retningslinjer for god kommunikation

Endelig kan det i nogle virksomheder være en god idé at skabe retningslinjer for, hvordan dine medarbejdere kommunikerer bedst. Det kan nemlig være meget vigtigt, at alle ved, ad hvilke veje de skal kontakte hinanden og ikke mindst hvordan.