Enestående kundeservice og høj kundetilfredshed. Det er nogle af Toyotas vigtigste fokusområder, og i Danmark er der netop udpeget én forhandler, der har gjort det ekstraordinært godt inden for det seneste år.
Toyota-forhandleren STS Biler A/S i Holstebro har således modtaget den fineste hæder i Toyotas europæiske Ichiban-præmiering for høj kundetilfredshed. Ichibanprisen anerkender, at man til fulde efterlever Toyotas filosofi om at sætte kunden først.
- Alle Toyota-forhandlere i Danmark er kendt for at yde en meget høj kundeservice, og Toyota har ifølge FDM’s AutoIndex i over ti år været det bilmærke i Danmark, der har de mest tilfredse kunder hos forhandleren og på værkstedet af alle bilmærker. STS Biler i Holstebro har gjort det ekstraordinært flot det seneste år og kan nu derfor fuldt fortjent kalde sig de bedste af de bedste og smykke sig med titlen Toyota Ichiban forhandler 2013, siger Kristian Krapper, administrerende direktør hos Toyota Danmark A/S.
Diplom og champagne
Han har netop været forbi forretningen i Holstebro med et Ichiban-diplom og en stor flaske champagne til direktør Ejgild Christensen og hans medarbejdere i STS Biler A/S.
Læs flere nyheder om biler her
Til maj skal den vestjyske bilforhandler til en officiel ceremoni i Athen i Grækenland, hvor han får overrakt selve Ichiban-prisen i form af et glastrofæ af den øverste chef for Toyota i Europa.