Gælder allerede fra i dag: MobilePay lancerer stor ændring

Kamille Isaksen

25 uger siden

|

27/05/2024
Nyheder
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Tilbage i februar lancerede Mobilepay en ny version, men nu er det allerede ændret igen.

LIGE NU LÆSER ANDRE OGSÅ

Det er ikke længe siden, at Mobilepay lancerede deres nye opdatering, som indeholdt flere forskellige funktioner. 

Men det var ikke alle funktioner, som brugerne tog lige godt imod, og nu har det vist sig, at Mobilepay har valgt at lytte til brugerne.

Det oplyser MobilePay selv i deres app.

Efter blot tre måneder har MobilePay ændret en central funktion, der ellers blev introduceret med stor opmærksomhed tidligere på året.

I februar lancerede MobilePay en opdatering, hvor anmodninger om betaling havde en udløbsfrist på syv dage. Dette var en markant ændring fra tidligere, hvor der slet ikke var nogen frist. Men nu har MobilePay igen justeret denne funktion som svar på brugernes feedback.

MobilePay har valgt at lytte til brugerne

Anette Bøje, der er landechef for MobilePay, forklarede, at de ved lanceringen af den nye version af MobilePay lovede, at de ville lytte til brugernes ønsker. "Et af ønskerne var, at lade anmodninger vare længere, så det har vi nu ændret."

Det skriver B.T

Den nye frist for betaling af anmodninger er nu sat til 30 dage, hvilket betyder, at brugerne har en hel måned til at betale tilbage. Denne ændring er allerede implementeret i MobilePay-appen, hvor en besked informerer brugerne om den nye frist: "Vi har lyttet til jeres feedback om, at anmodninger udløber for hurtigt. Så nu får I længere tid til at betale vennerne tilbage."

Du kan se beskeden her:

Foto: Skærmbillede - MobilePay app

For at hjælpe brugerne med at huske at betale inden for den nu forlængede periode, vil appen desuden sende en påmindelse dagen før anmodningen udløber.

Landechef Anette Bøje afslører også, at flere ændringer er på vej. Blandt andet vil der snart være forbedringer i appens søgefunktion, hvilket indikerer, at MobilePay fortsat arbejder på at forbedre brugeroplevelsen.