Hvis der er én ting man kan lære af de sociale medier, så er det at virale trends kan få salget af diverse produkter til at skyde i vejret.
Vi har set det med alt fra fidget spinnere og 'Tinka'-nissehuer, til Kählers-vasen som var på alles ønskelister.
Og blandt de helt store hits var der en vare fra Jysk, der spredte sig som en steppebrand på TikTok - eller, mere som ukrudt.
Den kunstige blomsterbuket ved navn "Kristian" blev nemlig et viralt hit og hurtigt kunne Jysk ikke følge med den massive efterspørgsel.
Tidligere på året begyndte TikTok-brugere at vise deres kreative evner ved at arrangere de kunstige blomster i imponerende opsætninger.
Videoerne, der prydede folks feeds, inspirerede til en ny trend, og det tog ikke lang tid, før de "evigt friske" blomster var som blæst væk fra hylderne.
Blomsterbuket "Kristian" var så populær, at Jysk butikkerne hurtigt oplevede tomme hylder - men nu er der godt nyt.
Den norske avis Dagbladet har rapporteret, at de efterspurgte buketter nu er tilbage på hylderne - også i Danmark.
På TikTok fortsætter brugerne med at dele tips og ideer til, hvordan de kunstige skønheder kan forvandle ethvert hjem til et visuelt mesterværk. Fra at pifte op på kontorindretningen til at bringe lidt natur ind i stuen, er der ingen grænser for kreativiteten.
Selvom Jysk ikke har afsløret de præcise salgstal for "Kristian", er det klart, at de kunstige blomster har slået rod i manges hjerter.
"Interiør generelt, og dermed også kunstige blomster, er en kategori i kraftig vækst – og vi er meget glade for vores salgstal," siger Krister Andreassen, salgs- og markedschef i Jysk Norge, til Dagbladet.
Du kan finde de populære blomster inde på Jysks hjemmeside, eller i 114 danske butikker.