I kampen om at få hele verden til at elske lakrids, lancerer Lakrids By Bülow en ny, global kampagne. Vejen dertil går, ifølge Sarah Maria Carl, der er marketingdirektør hos virksomheden, igennem forbrugerne med budskabet ”Share it with a hater”.
“Vi tror faktisk på, at vores danske gourmetlakrids kan omvende selv nogle af de største haters – selv hvis de ikke tror, at de kan lide lakrids. Vi er stolte af vores danske produkt og tør derfor forsøge os ved at tilbyde gratis lakrids til alle i verden for at udbrede kærligheden til lakridsen – også hos dem der ikke kan lide det,” siger Sarah Maria Carl i en pressemeddelelse.
LAKRIDS BY BÜLOW blev grundlagt af Johan Bülow på Bornholm den 7. juli 2007. Foto: Jens Nørgaard Larsen/Ritzau Scanpix.
“Share it with a hater” er titlen på Lakrids By Bülows nye globale kampagne, der skal realisere deres mission på globalt plan.
I kampagnefilmen møder man derfor ikke skuespillere, men virksomhedens egne ansatte, der er hovedrollerne i filmens fortælling om at få hele verden til at elske lakrids. Kigger man godt efter, fanger man også grundlægger, Johan Bülow, i en mindre rolle.
Du kan se mere om, hvordan du får fat i de gratis lakridser til slut i denne video.