Adam Price raser: “Jeg kan sgu ærligt sige, jeg aldrig har oplevet noget lignende”

Nicolai Steinicke

86 uger siden

|

26/04/2023
Indland
Foto: Heiko Junge/NTB/Ritzau Scanpix
Foto: Heiko Junge/NTB/Ritzau Scanpix
Adam Price holdte sig ikke tilbage på sit Instagram opslag efter en dårlig oplevelse med SAS.

LIGE NU LÆSER ANDRE OGSÅ

Adam Price beskriver en horribel oplevelse på et SAS-fly, som kostede ham svimlende 17.336 kroner.

Han beskriver maden med ord som ‘smagsløs’ og ‘skamkogt’, der bliver ikke lagt fingre imellem omkring hvor utilfreds han var med maden.

“Det var ikke bøf Bourguignon. Det var nogle ganske få, seje smagsløse kødstykker i en brunlig væske med stykker af sort oliven og broccoli. Skiver af skamkogt gulerod, som ikke havde været i kontakt med kødet lå ovenpå sammen med store stykker kartofler med skræl. 

Broccolien havde en gullig-brun farve og en konsistens, hvor jeg helst ikke vil vide, hvad de har gjort ved den.” Skriver Adam Price blandt andet i sit Instagram-opslag omkring maden på SAS-flyet.

Han fortæller ydermere, at det wifi som skulle være på flyet ikke virkede. 

Jacob Pedersen som er aktieanalysechef hos Sydbank fortæller til B.T. at selvom det kun er et Instagram opslag, så kan det få konsekvenser for SAS.

»Sådan noget her er rasende skidt for SAS. Vi har at gøre med en kendis, som har et ekspertiseområde, som rigtig mange danskere er bekendt med, og når man får en sviner fra sådan en person, så reflekterer det meget negativt,« siger Jacob Pedersen.

Adam Price afslutter opslaget med at fortælle, at han har været loyal kunde hos SAS i 30 år, men hvis tingene fortsætter sådan, så er han ikke kunde ret meget længere.

Du kan se opslaget her.