Det er ikke altid lige simpelt at købe ting på nettet.
Man tror, at man har fundet det rigtige legetøj, værktøj eller den dims, man lige manglede, og når pakken så endelig dukker op, så blev forventningerne ikke rigtig mødt.
Det var præcis det tilfælde, der ventede den engelske mor Julieann Henderson, der havde bestilt en Star Wars figur til sin 12-årige datter.
Men da pakken endelig dukkede op, var det langtfra en uskyldig figur, der gemte sig i papkassen, skriver Mirror.
"Jeg er så gal nu. Jeg bestilte en Star Wars Funko Pop til min 12-årige datter, der kom efter to dage. Jeg lod min datter åbne pakken, men kort tid efter kom hun ned og var tydeligt oprørt, og sagde: 'Jeg tror ikke, at det var det her, vi havde bestilt, mor.’"
Det var små Star Wars figurer, som disse, at moderen havde bestilt til sin datter. Foto: Shutterstock
I stedet dukkede denne store dildo op i den afsendte papkasse. Foto: Julieann Henderson
For i stedet for den uskyldsrene Star Wars figur, lå der en kæmpe dildo i pakken. Det fik moderen til at gribe telefonrøret, og straks kontakte internetbutikken Amazon, hvor kundeservice var en by i Rusland.
"Jeg ringede straks for at sige, at jeg ville have pengene tilbage med det samme, uden at skulle sende pakken retur. Bad om at tale med en leder og sad i telefonkø længe, indtil jeg fik svar, at de havde travlt. Jeg bad om, at blive ringet tilbage og ventede i over fire timer, uden at høre noget."
"Skam jer, Amazon. Den her fejl bliver I nødt til at håndtere, ikke fejet ind under gulvtæppet, som I prøver at gøre," skriver Julieann Henderson i sit opslag.
Moderens klage gik viralt og fik over 17.000 likes på Facebook på ganske kort tid. Det tog noget tid, men i sidste ende endte Amazon med at undersøge fejlen, som de dybt beklagede.