Når man rejser med Ryanair, ved de fleste, at man ikke kan forvente luksus.
Det var heller ikke tilfældet for 24-årige Donatela Voyvodova, der i oktober tog turen fra Bulgarien til Spanien og besluttede sig for at forkæle sig selv med en “Rosé Spritz” ombord.
Da hun trykkede bestillingen ind på Ryanairs mobilplatform, forestillede hun sig et elegant vinglas med rosé og en flot garnish af flydende frugt, som reklamen viste – men hvad hun endte med, fik både hende og mange TikTok-brugere til at grine.
Voyvodova filmede det komiske øjeblik, hvor Ryanair-personalet serverede “cocktailen”: en dåse Sprite Zero, en plastikkop og en lille flaske rosévin.
Det spontane klip blev hurtigt viralt på TikTok og er allerede blevet set af mere end 470.000 brugere, der nød hendes humoristiske perspektiv.
“Jeg er fuldstændig klar over, at Ryanair er et lavprisflyselskab, og folk skal ikke forvente meget,” udtalte hun til Newsweek og tilføjede, at hun dog fandt situationen underholdende, da “det er den samme drink. Kun måden, den præsenteres på, er anderledes.”
Med humor pakket med i bagagen har Voyvodova givet tusindvis af seere et godt grin og sat prikken over i’et på en klassisk Ryanair-oplevelse: god værdi, men måske ikke så meget for detaljernes skyld.