På toilettet fandt hun en stor rød knap: Fik et chok, da hun trykkede

Henrik Rothenbücher

85 uger siden

|

31/03/2023
Udland
Foto: TikTok
Foto: TikTok
En video af et meget bizart toiletbesøg er gået viralt på TikTok.

LIGE NU LÆSER ANDRE OGSÅ

26-årige Abi Hindle var forleden ude at spise på restauranten 'Perch in the Park' i byen Eastbourne i det sydøstlige England.

Den unge brite forventede, at det ville blive et helt almindeligt restaurantbesøg, men en video, som hun optog undervejs, er siden gået viralt på videoappen TikTok og har fået hende på forsiden af mange britiske aviser.

Årsagen skal findes i hendes toiletbesøg, som endte med at være et bizart et af slagsen. 

Undervejs i spisningen skulle hun nemlig på toilettet, og herude fandt hun noget, som man sjældent ser på et toilet; en stor rød knap med et skilt, hvor der stod: "Tryk... Hvad er det værste, der kan ske?"

En knap som gør, at de færreste nok kan kontrollere deres nysgerrighed - det kunne Hindle i hvert fald ikke. 

"Jeg så bare en stor knap med spørgsmålet: 'Hvad er det værste, der kan ske?', [...] så jeg tænkte, at jeg ville finde ud af det [...]," har hun således udtalt.

Hun trykkede derfor forventningsfuldt på knappen, hvilket resulterede i at alt lyset på toilettet slukkede, og blev erstattet af discolys, og sangen 'Stayin' Alive' af Bee Gees startede. 

Efter cirka 15 sekunders privat minidisco sluttede 'showet', og ifølge Ladbible har Hindle forklaret, at hun trykkede 2-3 gange mere og optog en video af det, før hun igen gik ud fra toilettet. 

"Det fik mig til at hoppe til at starte med. Musikken kom på og lyset gik ud. Det varede kun omkring 15 sekunder, så jeg blev nødt til at trykke flere gange, fordi jeg ville have det til at vare længere," har hun således forklaret. 

Videoen af 'showet', som siden er gået viralt på TikTok, kan ses her

Den daglige leder af restauranten, Alex Coombes, har forklaret Ladbible, at hele arrangementet, som kan opleves på to af restaurantens unisex toiletter, har kostet cirka 6500 kroner, og at det var en ide, som kom fra en tv-serie, som de så valgte at føre ud i livet for at skabe glæde i en ellers trist tid. 

"Folk elsker det, så det har været en virkelig positiv ting. Det har helt klart været pengene værd," har han udtalt.