Vi kender alle det med, at kigge på kontoen dagen efter byen, og hvor det går op for en, at man har brugt lidt for mange penge på tequila og kebab.
Men for englænderen Oliver, var det noget af et syn han vågnede op til dagen efter.
Oliver Kaplan skulle med en Uber fra Hyde to Ashton-under-Lyne, for at mødes med nogle venner efter arbejde - en 6,5 kilometer lang taxatur, som skulle koste omkring 90 kroner.
Da han vågnede dagen efter, vågnede han ikke kun med tømmermænd, men også en heftig opkrævning fra Uber på 300.000 danske kroner.
“Chaufføren tog mig præcis derhen jeg skulle.”
“Det var en tur på maks 15 minutter, og der stod at det ville blive omkring 90 kroner.”
“Men da jeg vågnede, kunne jeg se at de havde prøvet at opkræve 300.000.” Fortæller Oliver, ifølge LADbible.
Der gættes på at chaufføren har taget fejl af Ashton-under-Lyne i Tameside, Greater Manchester, med et sted, med samme navn tæt på Adelaide, Australien - 16000 kilometer længere væk.
Heldigvis, blev fejlen senere rettet, og Oliver blev opkrævet 91 kroner af Uber.
“Jeg forstår stadig ikke hvordan lokationen var endt i Australien, da det er på den anden side af planeten.” Afslutter Oliver Kaplan.
“Vi er meget kede af de problemer, det skulle have skabt,” Fortalte Uber i en udtalelse omkring hændelsen.