McDonald's lavede aprilsnar: Det brød kunderne sig ikke om

Mathias Nielsen

86 uger siden

|

02/04/2023
Udland
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
McDonald's ville også lave en aprilsnar. Det var dog ikke alle, som fandt det lige sjovt.

LIGE NU LÆSER ANDRE OGSÅ

Når datoen siger 1. april, så skal man altid være ekstra opmærksom på de informationer, som man enten hører, ser eller får på anden vis.

1. april er nemlig lig med en masse falske historier, som altid får et par personer til at hoppe i fælden. Denne trend ville verdens største fastfood-kæde, McDonald’s, også gerne være med på.

I Australien valgte McDonald’s derfor at lave en reklame, hvor man introducerede en såkaldt McFry.

Det skulle være den velkendte Quarter Pounder tilsat de populære pommes frites inde i selve burgeren.

- Det ultimative Mac-hack bliver nu en realitet, da vi tager den klassiske Quarter Pounder og fylder den med Australiens favorit-fritter. Ingen rod. Ingen ballade. Ingen problemer. Vi har lavet det, så du ikke behøver det. Få fat i McFry i dag. Tilgængelig indtil i går, skrev kæden på Instagram i går.

Foto: Instagram

En harmløs joke, men det var ikke just helt samme opfattelse hos mange brugere.   McFry viser sig nemlig at være et reelt Mac-hack blandt flere af McDonald's kunder. Nickvavitiss skriver eksempelvis: “Jeg spiser faktisk denne maccas, ikke dril mig 1. april”:

Brookestyless skriver “Ikke gør det mod os.”

Pierreelhagee skriver: “Jeg vil faktisk gerne have det. Jeg putter selv fritterne ind uanset hvad.”

Om McDonald's tager chancen og indfører McFry, må tiden vise. Om ikke andet, så kan du indtil da måske selv prøve det, når du er på 'Den Gyldne Måge'.