Lars-Erik ville nyde en pose Kims Chips: Da han satte hånden i posen, fik han et kæmpe chok

Nicolai Steinicke

68 uger siden

|

31/07/2023
Udland
Foto: Privat
Foto: Privat
- Jeg kunne ikke tro mine egne øjne!

LIGE NU LÆSER ANDRE OGSÅ

"Nej Kims, ingen godbidder"...?

Det er samleveren Nina Elizabeth Guntvedt og Lars-Erik Kjellsvig skeptiske overfor, efter at de i denne uge har fået en ubehagelig start på ferien.

Torsdag tog parret til sidstnævntes familie i Flekkefjord, Norge. Om aftenen tog ferien dog en uventet drejning.

- Vi havde kørt lidt båd og så videre i løbet af dagen, og vi skulle lige nyde nogle chips, inden vi gik i seng, fortæller Kjellsvig til Dagbladet.

Ifølge Kjellsvig åbnede de en ny pose chips og hældte den i en skål.

Efter at alle i familien havde forsynet sig med kartoffelchipsene, gjorde Kjellsvig en opsigtsvækkende opdagelse.

- Jeg skulle til at tage endnu en flage, da jeg faldt over noget, der lignede en død edderkop på en af ​​flagerne.

Observationen viste sig at være korrekt og da han tog flagen op, fulgte en bunke andre kartoffelchipsflager med.

Foto: Privat

Jeg skulle til at tage endnu en flage, da jeg faldt over noget, der lignede en død edderkop på en af ​​flagerne.

Observationen viste sig at være korrekt og da han tog flagen op, fulgte en bunke andre kartoffelchipsflager med.

- Spindelvæv fra edderkoppen fik chipsene til at klæbe til hinanden.

Kjellsvig fortæller, at de ofte går for at købe Kims kartoffelchips for at hygge sig lidt ekstra, men at de aldrig har oplevet noget lignende.

- Jeg troede ikke mine egne øjne, siger Kjellsvig.

Heldigvis led ingen af familiemedlemmerne af araknofobi - forbien for edderkopper. Ikke desto mindre satte hændelsen en stopper for aftenens kram, og chipsene blev pænt lagt tilbage i posen og forseglet.

Han tilføjer, at de altid er tilfredse med Kims produkter, og at de ikke tror, ​​det bliver den sidste pose chips, de køber hos leverandøren.

Elisabeth Aandstad Ekheim, kommunikationsdirektør i Orkla Confectionery & Snacks Norge, beklager hændelsen. Kims er et af Orklas brands.

- Vi forstår godt, at de blev overraskede over fundet. Det var vi også. Sådan skal det selvfølgelig ikke være. Her må vi bare undskylde. Vi har strenge kvalitetskontroller, og har aldrig oplevet det før, så vi er overraskede over, at sådan noget kan ske, siger Ekheim til DinSide.

Hun opfordrer kunden til at tage direkte kontakt, så de bedst muligt kan følge op på sagen.

- Det hørte vi ikke om, før Dagbladet kontaktede os, og det er vigtigt for os at få posen ind, så vi kan undersøge det nærmere, slutter hun.

Foto: Privat