Julie Domina fortalte USA TODAY, at hun er mere end frustreret over selvudtjekningsmaskiner i supermarkeder.
Den 50-årige ejendomsmægler bemærkede, hvor ofte de fejler, og tilføjer, at teknologien er svær at bruge for ældre og synshandicappede. Det skriver LADbible.
Hun tilføjede, at hvis virksomheder ikke betaler personale for at tjekke deres varer, hvilket får kunderne til at bruge disse maskiner, skylder de en rabat.
"De forværrer mig bare," sagde hun til magasinet.
"Hvis jeg skal bruge’scan selv’, vil jeg gerne have rabat, fordi det betyder, at du ikke betaler en medarbejder for at betjene mig."
For nylig klagede en Facebook-gruppe udelukkende for Aldi-fans over automater til selvudtjekning, da folk, der bruger dem, måske endda går glip af de bedste tilbud.
"Eventuelle rabatter gælder ikke automatisk på selvudtjekningerne. Du skal bede en menneskelig medarbejder om at fjerne rabatterne manuelt," skrev en bruger i gruppen.
Det er nok et større i problem i udlandet, da der findes mængderabatter og kuponer til at få rabat, som ikke kan fås i Danmark.
Men hvad mener i om hendes argument?