Tesla har efterhånden fået en høj stjerne hos mange danskere.
Men ikke desto mindre fik Johnny og Rob fra Skotland sig en del panderynker, da modtog en regning fra mekanikeren på svimlende 146.000 kroner.
Det kommer i kølvandet på en tid, hvor elbiler hyldes som fremtidens transportmiddel.
Men deres luksus-elbil nægtede at starte efter en middag i byen, og det endte med at få dem til at tabe kæben.
For det er nemlig ikke bilens tekniske fejl, der har skabt overskrifter, men derimod Teslas kundeservice.
Johnny Bacigalupo lægger heller ikke skjul på, at han var intet mindre end målløs:
"Jeg var målløs", siger Johnny ifølge The Mirror, da han fik at vide, at reparationen ville koste omkring £17,500 svarende til knap 150.000 kroner.
Tesla insisterer på, at problemet skyldes vandskade, hvilket ikke er dækket af bilens 8-årige garanti:
"De sagde, at batteriet effektivt er nedsænket i vand. Hvordan kan det være vores skyld?" spørger Johnny retorisk.
Tesla har i skrivende stund ikke kommenteret på sagen, men Johnny Bacigalupo og Rob Hussey er fast besluttede på at kæmpe deres sag:
"Hvis jeg havde vidst, at kundeservicen ville være så dårlig, er jeg ikke sikker på, at jeg ville have købt bilen", siger Johnny og tilføjer:
"Elon Musk kunne købe en Tesla til alle i verden, hvis han ville".