Hvorfor ændre på noget, der fungerer?
Sådan virker det som om, at der er mange Pringles-fans, der tænker om chips-mærkets nye logo.
Det nye logo fandt allerede vej til chips-indpakningen i USA i december, og er siden rullet ud til andre lande i månederne efter.
Det skriver det australske medie News.
På de nye pakker kan man se, hvordan Pringles-manden har mistet det brune overskæg og øjenbryn. Til gengæld ser han mere “hipster”-agtig ud med slank, sort overskæg og enkle bryn.
Foto: Shutterstock.
Det nye look er dog ikke noget, der falder i god jord hos alle.
Nogle chips-fans sammenligner det med "en kopiversion, du ville forvente at se i Aldi" og en "bartender på en hipster-bar".
Foto: Shutterstock.
“Den samme gode smag”
Forud for den amerikanske lancering af det nye logo i december sidste år, sagde Pringles Senior Marketingdirektør, Gareth Maguire, at ændringen har været mange år undervejs.
"Vi har brugt de sidste to år på at skabe et moderne look til indpakningen og hr. P', der afspejler smagen i Pringles," udtalte han og tilføjede, at selvom udseendet måske er nyt, så er smagen ikke ændret.