Vinny Timmins og datteren Emily brugte drive-thru'en ved deres lokale McDonald's i Liverpool for at få noget at spise på farten.
Men efter at have afgivet deres bestilling, blev far og datter bedt om at komme indenfor for at hente deres mad, da restauranten var så travl.
Da de nærmede sig disken, sagde Emily, at hun 'forsagt' blev spurgt af medarbejderen, om de ønskede deres kvittering - og hun fandt snart ud af hvorfor.
Emily fortalte til Liverpool Echo: "De skriver normalt dit registreringsnummer på din kvittering, så de ved, hvilken bil de skal gå til."
Men i dette tilfælde, da Emily og Vinny kiggede på kvitteringen, var der intet reg-nummer at se. I stedet havde personalet brugt en mere kreativ måde at sikre, at den korrekte kunde blev identificeret.
Personalet skrev øverst på kvitteringen: "Sølv (skaldet)." Av.
Heldigvis så skaldede... undskyld Vinny det sjove i situationen.
"Min far kiggede på kvitteringen og lo,” sagde hun.
“Så kiggede han op og sagde, 'Dit frække skarn.'
"Og manden sagde bare, 'De gør ikke mit liv let, gør de?'"
Det er én måde at sige det på.
Efter at have forladt fastfood-stedet med deres mad, sagde Emily, at hendes far 'ikke kunne stoppe med at grine' over det.
"Jeg græd af grin, og han kunne heller ikke stoppe med at grine,” sagde hun.
Efter hændelsen, som fandt sted tilbage i 2019, besluttede Emily at poste det online, hvor det tiltrak masser af opmærksomhed og fik hundredvis af likes og kommentarer.
Faktisk var opslaget så populært, at Vinny endda blev genkendt af nogen, der havde set opslaget, da han var til en fodboldkamp et par dage senere.
Mens Vinny og Emily formåede at få et grin ud af medarbejderens ironiske besked, blev en mor i New Zealand for nylig rasende, efter hun opdagede, hvad en cafémedarbejder havde skrevet på hendes kvittering.
Kimberly Sze besøgte en kaffebar i Christchurch til morgenmad med sin familie, og da de var færdige, bad hun om regningen.
Men i stedet for hendes bordnummer på kvitteringen, havde en medarbejder beskrevet fru Szes flok som 'familie med det skræmmende barn'.
Den vrede mor gik til sociale medier, hvor hun udbrød: “At skrive ‘Familie med det skræmmende barn’ på vores billet og bevidst overopkræve os... flot.
“Vi kommer næsten hver weekend, og min datter er intet andet end høflig og venlig, og vi har aldrig efterladt et rod.
"Hun har aldrig været en terror, aldrig haft et sammenbrud, aldrig forårsaget nogen problemer, og de samme folk, der arbejdede i dag, kommenterer altid, hvor sød og sød hun er, så hvad i alverden?”
Caféen undskyldte senere på Facebook og skrev: "Vi lavede en fejl i weekenden og fornærmede en kunde. Vi er utroligt kede af det og ønsker at undskylde offentligt."