En bruds store dag blev forvandlet til et mareridt, da hun opdagede, at alle pengene til parrets bryllupsrejse var blevet sendt til en fremmed, da der var sket en fejl i bankoplysningerne på deres bryllupsinvitationer.
Bryllupper er som regel forbundet med et stort pres, da omkostningerne er høje, og par ofte må bruge store summer for at skabe den dag, de drømmer om.
Claudia Postigo, grundlægger og bryllupsplanlægger hos The Planner Co, havde sørget for, at hver eneste detalje var perfekt til det omtalte pars bryllup. Men under den efterfølgende reception, mens gæsterne nød deres desserter, kom brudens fætter med en ødelæggende nyhed.
"Forestil dig dette: efter en smuk bryllupsceremoni, var vi halvvejs gennem receptionen. Cocktails og billeder var overstået, talerne var holdt, og gæsterne var netop ved at afslutte deres desserter," sagde Claudia ifølge Daily Record, da hun fortalte om episoden.
"Jeg var ret sikker på, at alt ville fortsætte gnidningsfrit, mens alle indtog dansegulvet. Det var den perfekte reception - indtil brudens fætter gik hen til hendes bord og sagde ni fatale ord: 'I har skrevet de forkerte bankoplysninger på jeres invitationer'."
I løbet af sin tid hos The Planner Co, der er kendt for at arrangere smukke bryllupper i Spanien, har Claudia håndteret et væld af bryllupskriser. Men denne oplevelse var alligevel noget helt nyt for hende.
"Tilsyneladende havde fætteren og hans bror aftalt at hjælpe deres forældre med at bidrage til bryllupsrejsen, mens de sad sammen ved bordet," sagde Claudi.
"Den ene bror havde åbnet detaljerne på parrets bryllupshjemmeside, mens den anden tog et billede af invitationen som reference. Da de sammenlignede detaljerne, indså de, at de ikke stemte overens."
En katastrofal fejl var derfor blevet begået, da brudeparrets korrekte bankoplysninger stod på deres hjemmeside, men på selve invitationerne stod der oplysninger på en fremmeds konto.
"Denne afsløring dræbte øjeblikkeligt stemningen. Parret gik i panik og frygtede, at halvdelen af gæsternes pengegaver var gået tabt. Det blev min opgave at genoprette roen og få humøret tilbage," sagde Claudia.
Først undersøgte hun, hvad man bør gøre, hvis penge bliver sendt til en forkert konto. Hun fandt ud af, at gæsterne blot skulle kontakte deres bank for at få fejlen rettet.
"Jeg fortalte dem, at de skulle glemme det for nu og nyde deres første dans - jeg ville tage mig af resten," sagde hun og beroligede brudeparret.
Claudia gik rundt til gæsterne for at forklare situationen, så de var opmærksomme på, at de skulle tage kontakt til deres bank for at rette op på overførslen.
"Jeg ville ikke spørge direkte, om de havde bidraget, da det ville virke påtrængende. I stedet forklarede jeg forvekslingen og fortalte dem, hvad de skulle gøre, hvis de havde brugt oplysningerne fra papirinvitationen," sagde hun.
Situationen blev til sidst løst uden problemer, hvorfor gæsterne fik deres penge tilbage, så de kunne overføre dem til den rette konto.
"Alle gæster, der havde sendt penge til den forkerte konto, fik dem tilbage og kunne sende dem til den korrekte konto, så det hele endte godt," sagde Claudi.