Adam Yearsley (40) fra Urmston i Storbritannien blev mildest talt overrasket, da han for nylig åbnede pakken fra Amazon.
Leveringen skulle indeholde en splinterny laptop, men da han rev pappet af, stod der to pakker morgenmadsprodukter, der lyste mod ham.
Britens første tanke var, at han havde været udsat for bedrageri.
- Jeg har aldrig haft problemer som dette før, men da jeg modtog pakken, føltes den lidt for let til at være en computer, siger Yearsley til BBC.
- Da jeg tog papemballagen af, blev jeg simpelthen lamslået. Jeg tænkte, at min værelseskammerat måske havde bestilt den, da hun fra tid til anden går på slankekur.
Den 40-årige havde dog løbende været i kontakt med den chauffør, der stod for leveringen, og indså derfor, at det var hans pakke.
Amazon undskylder hændelsen i en erklæring til BBC.
- Vi har kontaktet kunden og undskyldt, og derudover refunderet hele købet, siger de.
Onlinegiganten har dog intet svar på, hvordan fejlen opstod.
Yearsley har efterfølgende bestilt en ny computer hos en anden leverandør.
Foto: Privat