16-årige Charlie Macfarlane blev utroligt skuffet efter at have fået sine bukser fra ASOS.
Hun har i et Twitter-opslag forklaret, at hun havde set frem til at modtage varen, men da hun endelig stod med dem i hånden, fandt hun, hvad hun mener er menstruationsblod i bukseskridtet.
De høje forventninger blev derfor hurtigt til afsky ved synet af den brune afmærkning i skridtet.
Hun delte derfor et billede af bukserne, hvortil hun erklærede, at det var "sidste gang", hun nogensinde ville bestille noget fra ASOS.
"Det bliver første og sidste gang, jeg bestiller hos jer. Jeg modtog mine Daisy Street-bukser i dag, og da jeg så tjekker bukserne, finder jeg en brun plet i skridtet, og jeg går ud fra, at det er menstruationsblod. Jeg er rystet over, at jeres team ikke har opdaget det," skriver hun.
Sådan ankom bukserne. Foto: Twitter
Hun skriver videre, at hun føler sig "skuffet", efter at hun i første omgang havde været "begejstret for at modtage" de farverige bukser.
I den forbindelse har hun nu opfordret ASOS til at forbedre deres kvalitetskontrol.
"Det var tydeligt, at de var blevet vasket, men det er langt fra den standard, der forventes af jer."
Charlie valgte efterfølgende at dele en anmeldelse af bukserne og forsøgte at kontakte deres kundeservice, men uden held.
"Jeg har intet hørt. Online kundeservice er ikke hjælpsom, da man ikke taler med en rigtig person."
Siden da har en talsperson for ASOS kommenteret hændelsen.
"Vi ønsker, at alle vores kunder skal have en positiv oplevelse, når de handler hos os, så vi var kede af at høre, at det ikke var tilfældet her. Vi undersøger problemet sammen med vores lagerteam som en hastesag og har udstedt en fuld refusion til kunden."