Telenor kundeservice

webmaster

277 uger siden

|

30/07/2019
Indland
Telenor Kundeservice
Her finder du vigtige informationer om Telenor Kundeservice - Foto: Mauritz Antin / EPA / Ritzau Scanpix
Se, hvordan du lettest bruger Telenor kundeservice, hvis du har brug for hjælp til telefon eller bredbånd.

LIGE NU LÆSER ANDRE OGSÅ

Telenor har eksisteret siden 1855 i Norge, men har først fået sit nuværende navn i 1994.

Om Telenor

Det er det største telekommunikationsselskab i Skandinavien, men selvom de er førende i hjemlandet Norge, er det samme ikke sket i Danmark trods en ihærdig indsats på markedsføringsområdet.

Telenor kom ind på det danske marked, da de overtog danske Sonofon.

De har sidenhen også opkøbt Cybercity, samt Canal Digital. Det er også dem, der står bag lavprisselskabet CBB Mobil. 

Telenor havde i 2018 1,83 mio. kunder i Danmark og udbyder udover mobiltelefoni også bredbånd og mobilt bredbånd.

I 2015 forsøgte de at slå sig sammen med Telia, men tiltaget blev droppet igen, fordi de ikke kunne finde en tilfredsstillende aftale med EU omkring betingelserne.

Telenor kundeservice

Når det ikke er lykkes Telenor at blive større, er det fordi der tidligere løbende har været sager fremme med utilfredse kunder, men de har satset på at forbedre kundeservicen i de sidste par år, og det har givet pote, selvom det ikke er lykkes dem at blive markedsleder, har de nu fået pæne anmeldelser på Trustpilot og med tæt på 2 mio. faste kunder er de blandt de største teleselskaber i Danmark.

Guide til Telenor kundeservice

Der er flere måder at få hjælp på, hvis du har brug for Telenor kundeservice.

Du kan vælge at kontakte dem via telefon, via deres App, via dit login eller e-mail.

Det anbefales dog at kontakte dem via telefon eller at logge ind i selvbetjeningen frem for e-mail, da der kan være lang svartid på sidstnævnte.

Det kan specielt svare sig at se om man kan ordne det via selvbetjeningsmulighederne, når det handler om problemer som hemmeligt nummer og spærring af telefonen.

Telenor Kundeservice har længe åbent, og er til at få fat på fra mandag til lørdag 7-23, mens der er lukket i søn- og helligdage, så du er lidt på herrens mark, hvis du har akut brug for dem på en søndag, og ikke kan bruge de selvbetjeningsmuligheder.

Bemærk, at hvis du ønsker at opsige et abonnement hos dem, skal det foregå pr. e-mail.

Mobiltelefoni

Har du brug for hjælp i forbindelse med mobiltelefoni, bør du starte på siden i linket herunder.

https://www.telenor.dk/kundeservice/mobil/

Her kan du få besvaret mange af de mest almindelige spørgsmål.

Har du brug for yderligere assistance, kan du ringe til Telenor kundeservice.

Telefonnummeret som du skal benytte er: 7210 0100.

Hvis din forespørgsel ikke haster, kan du også vælge at kontakte kundeservice via e-mail på: kundeservice@telenor.dk.

Bredbånd

Har du brug for hjælp i forbindelse med bredbånd, skal du gå ind på siden i dette link.

https://www.telenor.dk/kundeservice/bredband-og-telefoni/

Finder du ikke svaret på dine spørgsmål her, kan du overveje at ringe til kundeservice på telefon:

7010 0100.

Sidst men ikke mindst kan du også vælge at tage kontakt Telenors kundeservice via e-mail på: kundeservice@telenor.dk.

Mobilt bredbånd

Vil du have hjælp til mobilt bredbånd, skal du benytte dette link.

https://www.telenor.dk/kundeservice/mobilt-internet/

Så kommer du frem til en hjælpeside, der indeholder svar på de fleste gængse spørgsmål.

Er dit spørgsmål specielt, eller vil hellere have hjælp via telefonen, kan du med fordel ringe til kundeserviceafdelingen på telefon: 7010 0100

Vil du hellere kommunikere på e-mail, kan du skrive på kundeservice@telenor.dk. Det er dog ikke den bedste løsning, hvis det haster. Der er telefonen et bedre valg, og der er længe åbent.

Spørgsmål til drift og dækning

Det sker jo desværre, at der er problemer driftsforstyrrelser eller mobilsignalet for alle teleselskaber. Nogle gange er problemet med den enkelte telefon eller med routeren til internettet. Andre gange er er der tale om et større nedbrud.

Er du i tvivl om, hvorvidt der er tale om det ene eller det andet problem, kan du bruge dette link:

https://www.telenor.dk/kundeservice/drift-og-dakning/

Her kan du få svar på de fleste spørgsmål omkring drift.

Har du stadig problemer, så ring til kundeservice.

Telefonnummeret er 7010 0100.

Spørgsmål til regninger eller køb

Har du spørgsmål i forbindelse med et køb eller til en regning, skal du bruge dette link.

https://www.telenor.dk/kundeservice/kob-og-regning/

Log ind

Sidst men ikke mindst kan du logge ind på Mit Telenor, hvis du er kunde i forvejen. Her kan du også finde svar på mange spørgsmål.

https://www.telenor.dk/kundeservice/mit-telenor/

Telenor har adskillige butikker landet over, hvor du også kan vælge at gå ind og få en snak om dine behov, og hvad den bedste løsning er for dig og din familie.

Du finder et link til, hvordan du finder din nærmeste butik her:

https://www.telenor.dk/find-butik/