Parken og 3 indgår stort partnerskab

Valdemar Lind

157 uger siden

|

11/11/2021
Sponsoreret indhold
Foto: Annoncør
Foto: Annoncør
Parken har indgået et stort og langsigtet partnerskab med teleselskabet 3. Det nye partnerskab betyder, at den digitale oplevelse i Parken får et markant løft i de kommende år for alle gæster via 3’s netværk og innovative teknologiske løsninger.

Dagens topnyheder

Annoncørbetalt indhold

Parken vil fortsat hedde Parken, mens partnerskabet har titlen ”Parken – Connected by 3”. Partnerskabet vil betyde, at gæsterne til koncerter, kulturbegivenheder og landskampe i Parken vil få en langt bedre oplevelse, når de benytter 3’s netværk og de nye digitale muligheder. 

Hos 3 ser man frem til det nye partnerskab og muligheden for at give de mange hundredetusinde danskere, der besøger Parken årligt, en langt bedre oplevelse: 

”Vi glæder os helt enormt til samarbejdet. I fællesskab med Parken vil vi skabe endnu flere unikke, digitale oplevelser. ”Parken - Connected by 3” betyder helt konkret, at vi sammen bygger et sublimt netværk, der vil forbedre den digitale oplevelse markant. Det skal være slut med først at kunne få postet sine billeder og videoer fra koncerten, når det hele er slut, og alle er taget hjem,” siger Jesper Bennike, Executive Vice President Consumer og COO, 3, og fortsætter: 

”Det er vores mål at kunne levere en unik digital oplevelse til danskerne, og det uanset om man er ude at rejse, hjemme i stuen eller til koncert i parken. For vi oplever ikke kun kulturbegivenheder og underholdning sammen fysisk længere. Vi har også et stigende behov for at kunne dele oplevelserne digitalt, og den mulighed vil vi gerne give danskerne i parken fremadrettet, siger Jesper Bennike.

Hos Parken ser man også det nye partnerskab som et vigtigt skridt for den fremtidige udvikling. 

”Vi har et ansvar og en pligt til at bringe Parken ind i fremtiden, så den fortsat er danskernes hjemmebane for sportsbegivenheder, kultur og underholdning for de kommende generationer. Det skal vi gøre med respekt for historien og stedets betydning som fristed for så mange, men også med modet til at udvikle det, så det bliver ved med at være i Parken, vi samles både fysisk og digitalt. Derfor er det helt afgørende for udviklingen, at vi har de rigtige teknologipartnerskaber og her er 3, som teknologisk frontløber, en partner på højt internationalt niveau og et optimalt match,” siger kommerciel direktør i Parken Sport & Entertainment, Jacob Lauesen.

”Parken – Connected by 3” går i luften fra årsskiftet, og det nye netværk vil være klar i Parken i løbet af foråret 2022.

Kilde: 3 Danmark