Der er noget helt særligt ved Rema 1000, som danskerne har taget til sig.
Med sit enkle koncept og faste lave priser har Rema 1000 vundet hjerterne landet over, og mange danskere værdsætter, at de her kan få kvalitet til en pris, der ikke springer budgettet.
Det er netop enkelheden, de gode tilbud og den jordnære atmosfære, der gør, at danskerne har et særligt forhold til deres lokale Rema 1000.
Med mere end 400 butikker i Danmark er den norske supermarkedskæde også til stede over hele landet.
Rema 1000 har i de senere år opnået stor popularitet blandt danske forbrugere, som i stigende grad foretrækker den norske discountkæde frem for andre aktører på markedet.
Med julen der står for døren, og supermarkederne kæmper om forbrugernes opmærksomhed med attraktive tilbud, som aldrig før.
Med løfter om historisk lave priser lokker de danskerne til at fylde indkøbskurvene.
Men bag de tilsyneladende gavmilde tilbud gemmer sig en klar strategi, der handler om mere end blot at sælge billige varer.
Dagligvarekæder som Rema 1000 og Salling Group har intensiveret priskrigen.
Det sættes der for alvor to streger under i Rema 1000's nyeste tilbudsavis.
Her skruer de nemlig prisen helt i bund på en lang række populære produkter.
For sølle fem kroner vil du nemlig kunne få fingrene i en række juleklassikere, herunder Karolines Køkken piskefløde eller Arla sødmælk.
Tilbuddet går i luften fra på søndag den 15. december til og med mandag den 23. december.
Du kan se tilbuddet herunder:
Foto: Rema 1000's tilbudsavis