"Eftersom I tager så godt imod vores første konkurrence, vil vi nu give 10 ekstra heldige personer chancen for at få lov til at tømme vores butik på strøget for hele 20.000 danske kroner hver".
Sådan skriver Facebookgruppen H&M Danmark onsdag eftermiddag på deres side på det sociale medie.
På bare tre timer har opslaget fået over 6.000 likes, mere end 6.000 kommentarer og er blevet delt mere end 5.000 gange.
I kommentarfeltet opfordrer Facebooksiden til at like en anden side ved navn ‘Like og vind’ - på den måde skulle du kunne øge dine vinderchancer med 50 procent.
Læs mere: H&M hyldes for at bruge Maria som model
Men der er ét problem - det er nemlig ikke tøjkæden H&M, som står bag den populære konkurrence.
H&M Danmark-siden, der har ‘udskrevet’ konkurrencen er i virkeligheden et fansite.
H&M bekræfter over for Dagens.dk, at det ikke er dem, der står bag det populære tiltag, som du kan se lige herunder.
(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/da_DK/sdk.js#xfbml=1&version=v2.3"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);}(document, 'script', 'facebook-jssdk'));KONKURRENCE!!Eftersom i tager så godt imod vores første konkurrence, vil vi nu give 10 ekstra heldige personer chancen...
Posted by H&M Danmark on 28. oktober 2015Følg Dagens Advarsler for flere lignende artikler: