For tredje gang på blot fire år har Industriens Pension modtaget prisen for ’Bedste serviceorganisation’ på tværs af brancher.
Prisen er netop blevet uddelt af konsulenthuset Wilke ved prisuddelingen Kundeserviceaward 2024.
Sådan lyder meldingen i en pressemeddelelse.
I alt blev der uddelt syv priser til virksomheder fra vidt forskellige brancher ved Kundeserviceaward.
Prisen for ’Bedste serviceorganisation’, som Industriens Pension fik overrakt, dækker kort fortalt over veldefinerede strategier og processer i hele organisationen for at sikre god kundeservice:
"Vi er enormt glade for anerkendelsen af vores store fokus på oplevelsen af god service i alle situationer. Vi evaluerer hele tiden, hvordan vi kan forbedre medlemmernes oplevelser og vores service både digitalt, telefonisk og via medlemsmøder. Det har høj prioritet i hele organisationen, og derfor er vi rigtig glade for prisen", siger afdelingschef for Medlemsservice og Virksomhedsservice i Industriens Pension, Maria Edelmark Schioldann.
Vandt også prisen i 2021 og 2022
Industriens Pension er pensionsselskab for timelønnede i Industrien, og selskabet har hvert år dialog med flere hundrede tusinde medlemmer.
Derfor er grundig, klar og serviceorienteret rådgivning et absolut nøgleområde, som man hele tiden forsøger at optimere.
Wilke uddeler hvert år priserne for at hylde de virksomheder, der på tværs af vidt forskellige brancher er bedst til at skabe gode kundeoplevelser.
Industriens Pension vandt også prisen for ’Bedste serviceorganisation’ i 2021 og 2022. I 2022 vandt Industriens Pension derudover også hovedprisen for den samlede kundeservice.