En møgirriterende flænge eller en skærm, der mest af alt ligner mosaik. Sådan kan en smarphone meget vel se ud efter en tur på gulvet.
Det har 31 procent af danskerne oplevet, viser en ny undersøgelse fra Telenor.
Det koster mellem 400 og 1800 kroner at få nyt glas eller en helt ny skærm. Og så skal man oven i købet undvære sin telefon i ugevis.
Men det lover Telenor at lave om på.
- Jeg lover, at hvis du eksempelvis har knust glasset i din iPhone, så udleverer vi en anden Iphone som erstatning, indtil din telefon er repareret, siger Telenor-direktør Marek Slacik, til Mx.dk.
I alt er der indkøbt for syv millioner kroner nye telefoner - fortrinsvis iphones og Samsung Galaxy - for at forsøge at gøre kunderne mere tilfredse.
Ifølge Mx.dk indrømmede Marek Slaci onsdag formiddag på et pressemøde, at Telenor og de øvrige teleskaber af gode grunde generelt har sure, utilfredse kunder.
Disse kunder skal dog fortsat betale for at få deres telefoner repareret. Enten via en forsikringspræmie eller ved at få en regning, når skaden er sket.
Marek Slaci slog fast, at han ikke anser det for teleselskabets problem, at kunderne taber deres telefoner.