'Løvens hule'-succes lancerer nyt produkt: "Har endelig knækket koden"

Mathias Nielsen

139 uger siden

|

22/04/2022
Indland
Foto: DR TV
Foto: DR TV
Bold lancerer en stor nyhed.

LIGE NU LÆSER ANDRE OGSÅ

I sæson 6 af ‘Løvens Hule’ kunne løverne få et gensyn med Lasse Søkilde, som er stifter af kaffedrikken ‘Bold’. Planerne har altid været store for virksomheden, som faktisk har været med i programmet af to omgange.

Anden gang var lykkens gang, og her fik Lasse Søkilde en samlet investering fra Jesper Buch og Christian Arnestedt.

Dog var covid-19 rigtig hård ved virksomheden, som på et tidspunkt stod med et helt tomt lager og ingen varer på vej. 

“Siden april har det været ét stort mareridt, og når jeg stod op om morgenen, har jeg tænkt: "Fuck, mand". For når du lever af at sælge og ikke har noget at sælge, er det virkelig surt. Men nu kan vi se lyset,” fortalte Lasse Søkilde til DR i august måned.

Og netop lyset er kommet endnu tættere på nu. I dag sælger Bold to slags drikke.

En dåse med trippleshot espresso og almindelig mælk. Det er ‘originalen’ om man så må sige.

Er man veganer, så tilbyder Bold også en dåse med trippleshot espresso og havremælk.

Men det har faktisk været et helt andet mål, som Lasse siden starten har arbejdet på at kunne realisere: han ville lave en lav-kalorie drik, og det nu lykkedes. Den nye drik kan eksklusivt handles hos 7-eleven.

Både Bold og Jesper Buch kunne glædeligt offentliggøre den store nyhed på Instagram.

Foto: Instagram

 

Foto: Instagram