Da Danmark lukkede ned første gang for lidt over tre år siden, måtte mange erhverv ændre sin strategi.
Hurtigt begyndte virutelle metoder at opstå, hvilket kunne ses i forhold til fællessang på DR 1, stand-up og ikke mindst livesalg på Facebook.
Sidstnævnte var en smart måde for virksomhederne til at holde gang i salget, og det har fortsat siden da. POWER er en af de virksomheder, som har haft stor succes med at lave livesalg.
- Det har været en helt vanvittig succes, som i dag er en integreret salgskanal for POWER – og en vigtig del af vores markedsføring, siger Jesper Boysen, administrerende direktør i POWER, i en pressemeddelelse.
Liveshopping-showene er indtil nu blevet sendt via Facebook og Instagram, men POWER har nu lavet et helt nyt samarbejde omkring livesalg.
Man har nemlig lavet et samarbejde med PlutoTV, og det betyder, at det næste show i rækken – som bliver sendt i dag, fredag den 28. kl. 19-21 – også bliver sendt på Pluto TV 100% gratis og uden registrering.
Det nye samarbejde skaber stor glæde hos Jesper Boysen
- Jeg kan ærligt sige, at vi er helt vildt oppe at køre over samarbejdet. Det er jo en kæmpe blåstempling af de mange arbejdstimer og de investeringer, som vi i POWER har lagt i at gøre vores shows så professionelle, spændende og vedkommende som muligt, siger Jesper Boysen.