Stine Godtkjær besluttede sig for at give de ansatte i Rema 1000 et smil på læben med en “klage”, som lige nu tager Facebook med storm.
Den ironiske klage går på, at hendes toiletpapir bliver ved med at eksplodere ud over det hele. Sammen med klagen er et billede af hendes hund, som sidder og kigger helt uskyldigt i et hav af wc-papir.
(Artiklen fortsætter under billedet)
- Jeg har en reklamation på jeres toiletpapir. Inden for den sidste måneds tid har jeg erfaret, at jeres toiletpapir har en tendens til at eksplodere, når det hænger på holderen på væggen. Holderen er lavet af træ og plastik, så i første omgang prøvede jeg at stille det på håndvasken, da det måske kunne skyldes en kemisk reaktion mellem papiret og toiletrulleholderen. Det hjalp dog ikke, forklarer Stine Godtkjær.
Toiletpapiret blev ved med at eksplodere.
- Min hvalp på 6 måneder er gudskelov indtil videre ikke kommet til skade, når papiret er eksploderet, men det kunne være rart hvis I kunne finde ud af om det er en generel fejl i produktionen eller om jeg bare har været uheldig med det toiletpapir, som jeg har købt hos jer, skriver hun og tilføjer:
Indtil videre har jeg opdaget denne fejl ved flere ruller i 4 forskellige pakninger, og det er efterhånden ved at være dyrt for mig. Håber I kan finde og rette fejlen, så min lokale Rema 1000 ikke tror jeg har et ekstremt forbrug af toiletpapir.
I skrivende stund har opslaget fået 9.700 likes på Rema 1000’ Facebook-side, og supermarkedskæden har også svaret på opslaget.
- Hej Stine. Tak for din post og skønne billede. Vi har umiddelbart ikke kunne finde nogen fejl i vores produktion omkring vores toiletpapir. Vi vil dog rigtig gerne afhjælpe dig med denne eksplosionsfare og beder dig om, at skrive ind til os med din adresse, så vi kan sende lidt mundgodt som evt. kan mindske antallet af eksplosioner og overforbrug af toiletpapir. Vi lover dig hermed også fuld diskretion ifm. dine indkøb hos os, skriver kæden.
Den store opmærksomhed omkring opslaget lader til at være kommet bag på Stine Godtkjær. I hvert fald har hun svaret Rema 1000 tilbage.
- Hold da op en respons på mit hverdagsproblem. Jeg havde egentlig bare skrevet det for sjov og for at give jer ved Rema 1000 og folk på facebook et smil på læben. Tusind tak for altid glade medarbejdere og god service uanset hvilken Rema jeg handler i, skriver hun.