Mange kvinder er på jagt efter at finde den perfekte duft, og det kan ind imellem koste dyrt at dufte godt.
Men sådan mener LIDL ikke, at det burde være, og de har derfor lanceret en ny og overraskende løsning. De har nemlig introduceret en serie af parfumer og aftershaves, der dufter af luksus til blot en brøkdel af prisen.
Det skriver National World.
Lidl tager hermed et ambitiøst skridt ind i skønhedsbranchen. Med lanceringen af deres 'kendis'-drevne markedsføringskampagne for Suddenly og G.Bellini serien, har supermarkedet vakt opmærksomhed langt ud over de sædvanlige tilbudsaviser. Kampagnens frontfigurer inkluderede navne som Adele og Chris Pratt. Der var bare lige den detalje over det, at det i stedet for de mere velkendte ansigter, som man knytter til navnet, var der i stedet tale om LIDL-medarbejdere, som bare delte navnet med de internationale stjerner.
Men klarer disse budgetvenlige dufte sig i forhold til deres dyrere modstykker? Parfumen 'Suddenly Fragrance Madame Glamour', som er prissat til kun 45 kroner, praler af at være en næsten identisk duft til Chanel Coco Mademoiselle, som koster over 1000 kroner hos Boots - begge flasker indeholder 75ml.
Ligeledes matcher 'Suddenly Femelle' den populære 'Lancômes La Vie Est Belle', hvor en 50ml flaske normalt vil koste dig ekstra 675 kroner.
Forbrugerne er imponerede. "Madame Glamour holder hele dagen, et must for mig, når jeg overvejer billigere alternativer," deler en tilfreds kunde. Selvom nogle stadig foretrækker originalerne, anerkender de Lidl-versionerne som fremragende, budgetvenlige alternativer.