Et kabinepersonale oplever til tider lidt af hvert, men intet topper formentlig det, som et personale gik igennem under en flyvning fra Los Angeles til Taoyuan i Taiwan. Her truede en 200 kilo tung passager sig til, at kabinepersonalet skulle hjælpe ham med at tage tøjet af og tørre ham bag i, ellers ville have lave stort midt på gulvet.
Det skriver blandt andet flymediet Onemileatatime.com
Under en flyvning fra Los Angeles i USA til byen Taoyuan i Taiwan havde personalet en umulig passager med ombord.
Han skabte allerede besvær fra første øjeblik, da manden der vejede 200 kilo og blev fragtet hen til flyet kørestol, beordrede personalet til at give ham tre ledige sæder, så han kunne sidde selv. Da flyet ikke var fuldt booket, gav de efter for hans krav.
Manden der formodes at være amerikansk statsborger, var dog ikke færdig med at stille krav, og det næste af slagsen blev kun mere bizart. Han skulle nemlig på toilettet, og han havde brug for assistance, som de fleste helst ville være foruden.
Tag mine bukser af og tør mig
Flyselskabet som fløj turen fra Los Angeles, var EVA Air, der udelukkende har kvindeligt kabinepersonale ansat. Kabinechefen under flyvningen var Kuo, og hun fortalte om turen på et pressemøde.
Hun fortalte, at manden først krævede tre ledige sæder, derefter krævede han, at han kunne benytte sig af toilettet på business class, da han ikke kunne være på toilettet på economy-class, hvor han ellers havde billet til. Det fik han lov til, men der stoppede den ikke.
Han bad kabinepersonalet om at tage hans bukser af, så han kunne gå på toilettet. Det ville personalet dog ikke.
”Jeg sagde til ham, at vi ikke kunne hjælpe ham, men så begyndte han at råbe ad mig. Han sagde til mig, at jeg skulle der ind med det samme, og truede med, at han ville lave stort på gulvet,” fortalte Kuo på pressemødet ifølge Dailymail og fortsatte:
”Da hans kønsdele nu var fremme, hentede en af mine kollegaer et tæppe, så vi kunne dække dem til,” lød det fra Kuo.
”Dybere, Dybere”
Selvom den meget bizarre historie sikkert kunne have endt her, så var den besværlige passager slet ikke færdig. Færdig var han til gengæld på toilettet, og han tilkaldte derfor igen personalet. Denne gang ville han have dem til at tørre ham bag i.
En af Kuos kollegaer indvilligede i at gøre de, da hun ikke ønskede at efterlade en passager fanget på toilettet. Hun iførte sig derfor tre par latexhandsker, og gik i gang med at tørre den overvægtige mand i bagdelen.
Her skulle man så tro, at det ikke kunne blive mere ydmygende for den ansatte, der pludselig var omdannet til sundhedshjælper, men det blev det. Han begyndte nemlig at stønne af nydelse.
Ifølge Kuo der holdte ved den overvægtige mand, skulle han havde udbrudt ”Åhh, mmm, dybere, dybere,” inden han anklagede den ansatte for ikke at være grundig nok.
Den ansatte gentog proceduren tre gange, før hun forlod ham, og på det tidspunkt skulle passageren have bedt om at få sine bukser på igen.
Flyselskabet EVA Air har efterfølgende udsendt et statement, hvor i de fortæller, at deres ansatte ikke har pligt til at acceptere krav fra passagerer, heller ikke dem, der måtte kræve speciel assistance.