Halloween har jo altid været forbundet med uhygge, lig, skeletter og alskens monstre. Men en gang imellem kommer fantasiens uhygge for tæt på virkeligheden, hvilket den amerikanske supermarkedskæde Walmart fandt ud af.
Supermarkedet er nemlig blevet presset af deres kunder til at fjerne et klistermærke, der var formet som blødende ar efter barberblade, skriver Metro.
Kunderne: ‘Selvmord skal ikke sælges som et ikke klistermærke'
Klistermærket til den nette sum af 30 kroner minder nemlig alt for meget om rigtige selvmordsskader, og har endda står endda selvmord på produktbeskrivelsen på Walmarts hjemmeside, inden produktet blev fjernet.
På Twitter er mange forarget over at man har valgt at sælge klistermærket. En kvindelig bruger kaldet beanette skriver blandt andet:
Foto: Twitter
-Selvmord er ikke et kostume, så hold op med at reklamere for selvskade og psykiske lidelser.
En talsperson fra supermarkedskæden udtaler at produktet var ‘rystende,’ og at det var en tredjepart, der havde solgt produktet på supermarkedets hjemmeside, hvilket man nu har fjernet.