25-årig kvinde kørte galt i sin bil: Nu skraldgriner alle af hendes besked til forsikringsselskabet

Nils Würtzenfeld

371 uger siden

|

10/11/2017
Viralt
Foto: Alyssa Stringfellow/Facebook
Foto: Alyssa Stringfellow/Facebook
En ung kvinde sendte en besked til sit forsikringsselskabet, efter hun var kørt galt. Hun begik dog en enkelt fejl.

LIGE NU LÆSER ANDRE OGSÅ

Da amerikanske Alyssa Stringfellow for nylig var involveret i en trafikulykke i sin bedstemors bil, slap den 25-årige kvinde heldigvis uskadt fra ulykken.

Det gjorde bilen til gengæld ikke, og derfor tog den unge kvinde kontakt til sit forsikringsselskab for at få dækket skaderne. Det skriver Ladbible.com.

Kvinden fra Arkansas fik af sin forsikringsmand at vide, at hun skulle tage billeder af både fronten og af siden, så forsikringsselskabet kunne vurdere, hvor omfattende skaderne var, og hvor meget hun skulle have i erstatning.

Derfor tog Alyssa Stringfellow de efterspurgte billeder, og sendte dem i en email til forsikringsselskabet.

Inden længe blev den pligtopfyldende 25-årige kvinde dog ringet op af sin forsikringsmand, der nærmest græd af grin i den anden ende af røret.

- Fyren fra forsikringsselskabet ringede og skraldgrinede, efter han havde modtaget min mail, fortæller Alyssa Stringfellow, der hurtigt fandt ud af, hvad der var så sjovt.

Den unge kvinde havde nemlig misforstået forsikringsmanden og i stedet for at sende billeder af bedstemoderens bil, havde hun sendt front- og sidebilleder af sig selv.

- Jeg var virkelig pinlig berørt og forfærdet over, at hele hans kontor havde set mine billeder, forklarer Alyssa Stringfellow, der sidenhen har måtte finde sig i endnu flere pinligheder.

For den akavede misforståelse blev hurtigt en nyhed på nettet, hvor flere og flere har grint af Alyssa Stringfellows fotoserie.

- Jeg tænkte godt nok, at det var mærkeligt, at han ønskede billeder af mig, men jeg tænkte, at han nok skulle bruge dem for at identificere, hvem jeg var, lyder undskyldningen fra den uheldige kvinde.

Selv kvindens bedstemor har grint af sit stakkels barnebarn.

- Min bedstemor Carolyn sagde til mig: Han forsikrer jo bilen - ikke dig! Bagefter har vi dog kunne grine af det, forklarer Alyssa Stringfellow, der siden nyheden kom frem, selv har valgt at dele den uheldige misforståelse på Facebook, hvor opslaget siden har fået over 21.000 delinger.

Du kan se hendes opslag herunder: