Kerri Kinsella, en 30-årig kvinde fra Dublin, Irland, var i chok, da hun fandt ud af, at de sko, hun havde bestilt online via ASOS, først ville ankomme om 803 dage, selv om hun havde betalt for levering dagen efter.
Hun havde bestilt New Balance-sko hos onlinebutikken til hendes veninde, men da selv samme veninde så bekræftelsen, der var blevet tilsendt i en e-mail, bemærkede hun forsinkelsen.
Kerri havde således modtaget en e-mail med en meddelelse om, at hendes ordre var forsinket, men dette skulle hun i første omgang ikke have tænkt mere over.
Men da hendes veninde bemærkede forsinkelsen og bad hende om tjekke efter, så hun selv, hvor lang ventetiden ville være.
"Jeg var totalt i chok, da jeg så leveringstiden på 803 arbejdsdage. Det var så absurd, at det fik mig til at bryde ud i latter og tro, at det måtte være en eller anden form for komisk fupnummer," siger hun ifølge Mirror og tilføjer:
"Jeg tænkte ved mig selv, at skoene sandsynligvis ville være på mode lige nu, gå af mode og vende tilbage til mode, når de endelig ankom."
Men Kerri havde en stærk formodning om, at forsinkelsen ikke skyldtes manglende indsats eller engagement, men snarere var resultatet af et teknisk problem.
Og efter at have undersøgt sagen nærmere blev Kerris mistanke bekræftet - forsinkelsen var forårsaget af en fejl i systemet.
Kerri kunne dog ikke lade være med at dele sin oplevelse med ASOS på Twitter, og deres fejl har fanget mange menneskers opmærksomhed. Ikke alene udtrykte de deres overraskelse over det, der var sket, men mange stillede også spørgsmålstegn ved, hvordan noget sådant kunne ske i første omgang.
"Jeg ville næsten beholde dem bare for at se, om de rent faktisk kommer om 803 dage lol!," skriver en Twitter-bruger.
"Hellere sent end aldrig!," skriver en anden.
"Omg håber det er ventetiden værd," tilføjer en tredje.