Gill og Warren Press fra Wellington, New Zealands hovedstad, kræver af Singapore Airlines, at de får udstedet en refusion, fordi de fik deres rejse, der tog hele 13 timer, ruineret.
Parret fortæller således, at de havde købt to såkalte "Premium Economy"-sæder og skulle flyve med Singapore Airlines, men endte i stedet med at blive flyttet til Economy - men det værste var ikke sket endnu.
Efter at være blevet rykket, fandt de ud af, at de skulle sidde ved siden af en hund. En hund, som de hævder, endte med at savle og prutte under hele turen.
Og da de ikke var blevet informeret om, at de skulle sidde ved siden af en hund, raser de nu mod Singapore Airlines, skriver Insider.
"Jeg hørte en lyd - en kraftig prusten," sagde Gill.
"Jeg troede, det var min mands telefon, men vi indså, at det var hunden, der trak vejret."
Ifølge Gill blev det hele for meget, da den begyndte at prutte midt under flyveturen og optage Warrens benplads.
Parret endte derfor med at klage til en stewardesse, som til sidst tilbød dem to sæder på økonomiklassen, som var reserveret til Singapore Airlines-ansatte.
Herefter blev de lovet, at de ville blive kontaktet af flyselskabet, når de var landet.
Parret hævder dog at hele to uger forløb, inden de blev kontaktet af flyselskabet, som undskyldte for hændelsen og i den forbindelse tilbød dem to gavekort til en værdi af omtrent 500 kroner.
Tilbudet blev afvist, da de fortsat krævede fuld refusion.
I en udtalelse til Insider undskylder en repræsentant for Singapore Airlines over for parret.
"Under omstændigheder, hvor kunder, der sidder ved siden af en servicehund, beder om at blive flyttet, vil vi så vidt muligt opfylde ønsket, hvis pladsen tillader det."
"I dette tilfælde var vi ikke i stand til at flytte hr. og fru Press inden for samme kabine, da Premium Economy Class-kabinen var fuld," sagde de og tilføjede, at flyselskabet fortsat var i kontakt med parret.