En bedstemor og hendes barnebarn fortæller, at de blev smidt ud af hotellet midt om natten, og årsagen er ret speciel. Bedstemoren Susan Leger havde givet en anmeldelse. Fortæller hun til Daily Mail.
Susan og hendes barnebarn, blev smidt ud af “Baymont Inn By Wyndham Helen” i Helen, Georgia, USA, da hun modtog en e-mail fra Hotels.com, hvor hun blev bedt om at anmelde hotellet.
Susan gav hotellet 3 ud af 5 stjerner og gav nogle eksempler på ting, der ikke var i orden. Hun påpegede blandt andet, at poolen ikke var åben og at toilettet på værelset ikke kunne skylle ordentligt. Hun synes selv at anmeldelsen, var ret generøs i betragtning af nogle af problemerne.
Hoteldirektøren ringede til hende på hendes mobil og bad hende komme ud.
Da hun sagde nej, fordi hun og hendes barnebarn var i pyjamas, og på vej i seng, kom politiet og bankede på.
Susan var ret afskrækket af hændelsen. Hun fortæller, at hun egentlig troede, det var en slags dårlig joke i starten, men politiet gjorde det klart for hende, at hoteldirektøren faktisk havde ret til at bede hende og hendes barnebarn om at gå.
“Mit barnebarn klyngede sig til mit ben og græd. Det her var skræmmende. Det her var bare forfærdeligt”. Siger bedstemoderen ifølge Daily Mail til WXIA .
I politirapporten står der, at grunden til, at hoteldirektøren bad dem om at gå, var, at "gæsterne havde givet hotellet en dårlig anmeldelse”.
Mens hotelchefen ifølge avisen står ved sin beslutning, valgte bookingtjenesten Hotels.com midlertidigt at fjerne hotellet fra hjemmesiden.
Hotels.com har også givet Susan en refusion for hendes ophold.