Det var et tip fra naboerne, der fik britiske Hanna Dillon til at skynde sig hjem fra arbejde en dag. De opmærksomme naboer havde nemlig set, at der var folk i gang med at installere en kæmpe boks foran Hannas indkørsel.
Da Hanna kom hjem, bad hun de fremmede mennesker om at stoppe. Men det kunne de ikke. Det viste sig at være internet-installatører, der var i gang med at sætte en ny installationsboks op, der skulle erstatte den gamle boks.
Det skriver The Sun.
Men den gamle boks var en brøkdel af størrelsen på den nye, lyder det fra Hanna Dillon, der er rystet over episoden.
”Jeg kan ikke tro det. Det er en kæmpe boks. Hvordan skal jeg komme ind og ud af indkørslen med den i vejen?”
Hanna er absolut ikke tilfreds. Foto: Privat.
Hanna Dillon har boet i ejendommen i otte år og har investeret et stort beløb i at renovere hjemmet. Men det er penge, der er gået tabt nu, mener Hanna.
Er ikke kunde hos firmaet
Det er virksomheden Virgin Media, der har været i gang foran Hannas indkørsel. Hanna er ikke kunde hos dem, men det ved hun, at flere naboer er. De fik nemlig et brev fra Virgin Media, hvori de varslede, at der ville ske ændringer.
Den meddelelse fik Hanna ikke, fortæller hun.
”Jeg har boet her i otte år. Det er et dejligt kvarter. Vejen er lidt smal, og du kan ikke køre mere end én bil ad gangen på vejen,” siger Hanna og fortsætter:
”Men det er fredeligt, og jeg har gjort meget ved hjemmet og indkørslen.”
En talsperson for Virgin Media forklarer, at boksen foran Hannas hjem har været placeret det sammen sted i mere end 20 år.
”Vi har for nylig udskiftet den ødelagte boks med en ny, der skal sikre en endnu bedre internetforbindelse. Hvis en kunde er utilfreds med placeringen af en af vores bokse, så skal de kontakte os direkte, og vi vil gennemgå deres klage,” lyder det fra Virgin Media.