Sådan giver du dine kunder den bedste email markedsføring

Valdemar Lind

141 uger siden

|

13/03/2022
Sponsoreret indhold
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock

LIGE NU LÆSER ANDRE OGSÅ

Annoncørbetalt indhold
 

Email markedsføring er en måde at nå dine kunder på, et sted hvor der allerede er godt gang i aktiviteten. De fleste danskere tilgår nemlig deres email flere gange dagligt, og over halvdelen af danskerne har præferencer til, at deres nyhedsmails og reklamer gerne må komme på mails frem for i fysisk form. Nyhedsbreve er det der går under navnet emailmarketing og er så effektiv en metode til salg, at 66% af alle produkter købt online, er som direkte følge af emailmarketing på mailen. Både når det kommer til salg fra private til erhverv, men også ved erhvervshandel. Poetype.dk er en af de eksperter, der sidder klar til at hjælpe dig med at komme i mål med en effektiv email markedsføring. 

Hvad er det der gør email markedsføring så effektivt? 

Du er med stor garanti allerede selv modtager af nyhedsbreve og email marketing, hvor du har et indblik i, hvor effektivt det kan være på købelysten. Det åbner øjnene op for nogle muligheder som du ikke selv ville have tid til at komme frem til på egen hånd. Her handler det om content, der er relevant for modtageren og med den rette udførelse, så vil du, med få investerede kroner, kunne sikre et betydeligt større salg, end hvis du ikke udsendte nyhedsbreve. På sin vis kan du skabe et personligt indhold, skabe tillid og tryghed gennem din email markedsføring til dine kunder og øge afkastet i sidste ende ved, at kunderne klikker videre til din side og gør brug af dine produkter eller ydelser. 

Skab det rette indhold i din email markedsføring til dine kunder 

Det er vigtigt, at du bliver taget seriøst som firma, at du skaber indhold, som dine kunder kan relatere til og kreerer blikfang, der drager kunderne derhen, hvor du ønsker. Det er alle parametre, der kan være en smule svære at mestre, i hvert fald hvis det ikke lige er din bedste spidskompetence. I stedet for at sidde med hele opgaven på egen hånd, så kan det være en god investering med eksterne eksperter på lige præcis dette område, der kan skabe det indhold, der giver den største effekt på bundlinjen.