Sponsoraftale sikrer Tivoli et tocifret millionbeløb

Elo Christoffersen

|

23/04/2013

Dagens topnyheder

Bryggerivirksomheden Royal Unibrew har netop forlænget sin sponsoraftale med Tivoli.

Det betyder, at bryggeriet, som er Skandinaviens største eksportør af drikkevarer samt Danmarks næststørste bryggeri, fortsætter med at være eksklusiv leverandør af øl og sodavand til Tivoli samt officiel partner for en række af Havens rytmiske musikaktiviteter frem til 2018.

Aftalen er blandt Royal Unibrews tre største danske sponsorater, og den indbringer Tivoli et tocifret millionbeløb.

I 2009 skiftede Tivoli øl-leverandør fra Carlsberg til Royal Unibrew, og det samarbejde har været så stor en succes, at aftalen nu forlænges til 2018.

Royal Beer fortsætter dermed som sponsor for Fredagsrock, der er blandt Havens mest populære begivenheder med næsten ½ mio. gæster fordelt på sommersæsonen.  Derudover har visningen af Champions League finalerne på storskærme på Plænen været en stor publikumssucces, som parterne vil fortsætte med.

Royal Unibrew deltager også i udviklingsarbejdet med musikken i Tivoli og har senest støttet udviklingen af det nye teenagerkoncept Pop-UpTorsdag. Her præsenterer Pepsi Max og Tivoli sammen unge popnavne på en nydesignet flydende pop-up scene i Springvandet ud for Tivolis Koncertsal.