Det er umiddelbart noget, som alle har prøvet. Det kan være, at man ligger med tømmermænd, og ikke kan overskue at lave mad, men det kan også være, at man har fundet en restaurant, som man bare elsker.
Det er i hvert fald noget, som Kimberly Sze kender til. Hun har nemlig aftalt med sin mand og datter, at de spiser ude om lørdagen, hvor de typisk ender med at spise det samme sted.
Det skriver Newsner.com.
Familien har dog ikke i sinde om vende tilbage til det sted, de engang elskede. De fandt nemlig ud af, hvad deres personale gik rundt og tænkte og sagde om Kimberly hendes familien.
Hun bemærkede, at restauranten opkrævede for meget for måltidet, og da hun nærsturderede kvitteringen, endte hun med at se noget, der gjorde hende rasende.
Der stod "familien med det modbydelige barn" skrevet på kvitteringen. Kimberly blev rasende og chokeret, men hun fik også en stor klump i maven.
Hun kunne slet ikke forstå, hvor det overhovedet kom fra, da deres datter har opført sig anstændigt, de gange, de har været der.
Foto: Privat
Kimberly tog hurtigt fat i en fra personalet, hvorefter hun viste kvitteringen, og det, der stod skrevet. Hun fik dog ikke noget svar, og hun valgte at forlade restauranten sammen med sin familie.
"I burde oplære jeres personale noget bedre," skriver Kimberly i et opslag på sin Facebook-profil, hvor hun viser et billede af kvitteringen.
Hun valgte dog også at skrive et opslag på restaurantens Facebook-side.
"Hej Coffee Supreme NZ. Jeg ville bare sige, at I måske burde oplære jeres personale bedre, end I gør nu. Det kan være, at de så ikke skriver "familien med det modbydelige barn" på kvitteringen, eller at de stopper med at opkræve for meget. Flot arbejde," skriver hun.
Restauranten fik hurtigt sagt undskyld til Kimberly for den forfærdelige episode. Det skete dog først, da Kimberlys opslag havde tiltrukket stor opmærksomhed.