Opsang på Facebook nåede ud til vred Rema 1000-kunde: Nu undskylder han

Christina Ledertoug

442 uger siden

|

30/05/2016

LIGE NU LÆSER ANDRE OGSÅ

Som Dagens.dk tidligere på dagen kunne berette, blev Rasmus Erlandsen så vred over den tarvelige behandling, som en af hans medarbejdere fik af en vred kunde.

Det fik ham søndag til tasterne, hvor kan gik i forsvar for sin medarbejder, og opfodrede den rasende kunde om at komme tilbage for at give den kvindelige kassemedarbejder en undskyldning.

-Du skal bare vide at den opførsel tolereres på ingen måde i min butik! Der er INGEN der skal svine medarbejdere til så de bryder grædende sammen - UANSET HVAD - sådan opfører man sig bare ikke... Og jeg er rigtig ærgelig over det ikke var mig du mødte i kassen.... Så HVIS du læser dette, så kom herned, så skal jeg give dig den 10'er du mener vi har bedraget dig for - OG så kan du stikke min kassepige en undskyldning, skriver han blandt andet i opslaget.

Og siden søndag er opslaget blevet delt mere end11.000 gange, ligesom flere medier har beskrevet opsangen.

Og det har nu vist sig at give pote, for beskeden har altså fundet vej til den vrede kunde.

Det oplyser Rasmus Erlandsen på Facebook.

- Jeg kan nu glæde med at KUNDEN ER FUNDET!! Han har været hernede og er meget ked af det og rystet over sin egen opførsel! Jeg lukker sagen herfra og takker for de mange delinger og flotte beskeder jeg har fået!!,

Til TV 2 uddyber han:

- Der kom en meget brødebetynget mand ned i butikken, og var nærmest ved at bryde grædende sammen på mit kontor. Han forklarede, at hans stressede hverdag havde fået ham til at sige nogle ting, som han ikke skulle have sagt. Han var rigtig ked af det, fortæller Rasmus Erlandsen til TV 2.

Pigen, som vredesudbruddet gik udover, var dog ifølge TV 2 ikke på arbejde i dag, men kunden og Rasmus Erlandsen har aftalt, at den personlige undskyldning falder en anden dag.

Følg Dagens Helte for flere lignende artikler: